Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Hoşgeldik!


Evleneli 23 gün, taşınalı 2 hafta oldu.. Dürüst olmak gerekirse henüz ikisinede tam anlamıyla alışamadım. Kendimi Oziyi ziyarete gelmiş ve birkaç gün sonra İstanbul'a geri dönecekmiş gibi hissediyorum. Londra konusunda da alışmak için ne yaptın derseniz koca bir hiç! Zamanımın çoğu evde geçti (genellikle ozi'siz zamanlarımın).. Bol bol yattım, çok fazla TV seyrettim (-o kadar ki,bu ara friends karakteri zannediyorum kendimi), yemek yapmayı denedim (-ve evet bence baya başarılı oldum), ütü yaptım, evi toparladım falan..

Henüz kendimi sokaklara atmadım, hep içimde fotograf makinam ve ben, birde haritam of course. Gezsek, çeksem bol bol sonra bunları bu açtıgım muhteşem blog da yayınlasam falan.. ama işte birşey yapmayınca hep birşey yapmayasın geliyor, üşendikçe üşeniyor, yayıldıkça yayılıyorsun ya benimki de o misal!

En azından gezmek için gerekli olan ilk adımı sevgilim (-kocam) benim yerime halletmişti önceden! İçi tembelliğim yüzünden pek dolu olmasa da bir oyster'ım var.


Bu oyster ne işe mi yarayacak? İstanbuldaki akbil misali beni bütün şehri gezebilmemi sağlayacak olan metroya bindirecek, sokakları güzelce öğrenebileyim; ileride bisikletede binebileyim diye o kırmızı iki katlı otobüsler ile yeryüzünde keşfe çıkartacak!

 

Bütün gezme hayallerim bir köşede dursun, bugün bütün tembelliğime rağmen, bu postu yazabilmek uğruna, fotoğraf makinamı, çok haksız yere attığım köşeden çıkarttım! Bilgisayarımı açtım (itiraf: ipadden sonra çok zor geliyor) ve evet aylar sonraaa ilk kez bir foto editledim!

Ve hatta hatta inanırmısınız, tüm bunları yapabilmek için TV'yi kapattım, Ozinin söyleneceğini bile bile orta sehpamızı çalışma masam yaptım!



Sorsanıza şimdi daha mı mutlusun diye? Size taner stayla bir "Oh yeaaahh" çekiyorum taa uzaklardan..

Biliyorum ben şimdi bu yazıyı yazdım, blog'umun ilk post'u sayılır. Devamı gelsin bebek gibi büyüsün diye çok heveslenicem, çıkıp gezicem ve gördüklerimi yazıcam.. Umarım başladığım diğer işler gibi yarım kalmaz..

Size tavsiyem ilk bi kaç gün hatta kalınız, bakarsınız Londra ikimizide yanıltır?

Sevgiler!
BT (eski BB)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.