Sayfalar

8 Nisan 2010 Perşembe

Tanımadık Model Kabusu

Dün dolu dolu 3 saatlik bir dersten sonra bu haftaki ödevimiz de belirlendi!

Bu hafta olay benim için biraz daha zor. 3 farklı insanı çekeceğim. Bu 3 insanın ortak özelliği ise, onları tanımıyor olmam!!

Bu kez çektiğim fotoğraflarda photoshop da kullanacağım. (abartmadan :P) burda her iki halinide yayınlayacağım!

(not: en önemli şeylerden biri fotoğrafın ham halinide photoshoplu halini de ayrı ayrı saklayabilmekmiş!..)

50 mm kullanacağız dolayısıyla izin istemek gerekecek önce modelden... Ödevin en zorlayıcı kısmı bu olacak benim için..

"Fotoğrafınızı çekebilir miyim?" diye sorduğum birinden "Hayır" cevabı alırsam ne yaparım acaba? Yada yanlış anlarsa? Şevkim kırılır mı? Yoksa beni daha mı cok cesaretlendirir ikinci bir kişi için?

Muammer Yanmaz der ki.. Fotoğraf makinamız bizim koruyucumuz, sapık olmadığımızın bir ispatı.Umarım dışardaki insanlarda böyle düşünüyordur. Eminim ilk fotoyu çektikten sonra, tüm bu sıkıntılar, çekinceler yok olacak birden bire!...


Dün dersten çıkınca metroya yöneldim, direk önüme çıktı aslında modelim! Uzun süre baktım ama cesaret edemedim... Benim pısırıklığımdan mı, saatin geçliğinden mi, modelin garipliğinden mi bilinmez!..


Baska model arayışı için bugün sokaklara çıkacağım, tanımadığım insan çekmek için daha çok gezmem gerekecek, hep makinam yanımda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.